mandag den 19. juni 2017

Konkurrence #14: På kant med livet


Sommeren er over os og i skrivende stund sider jeg og koger fuldstændig i min lejlighed. Varmen kommer umiddelbart bag på mig hvert år, men det skal nydes med iskolde drikke, hyggestunder og skønne læseoplevelser. 
I den anledning udlodder jeg i samarbejde med Alvilda et eksemplar af 'På kant med livet' af Jennifer Niven. 
Det er en sjov, rørende og sød bog og jeg synes virkelig, at den passer godt til en lidt let, men god sommerlæsning. Du kan læse min anmeldelse af bogen her.


17-årige Libby kæmper med sin fortid som ”USA’s tykkeste teenager”. Men hun har tabt sig og er mere end klar til at kaste sig ud i alt, hvad livet har at byde på: high school, venner og kærester. Alligevel har folk omkring hende svært ved at se, hvem der egentlig gemmer sig bag de mange kilo.

Jack er cool og sjov. Men i virkeligheden dækker den smarte facade over en ulykkelig hemmelighed: Jack kan ikke genkende ansigter – selv hans egne brødre er fremmede for ham. Så selv om alle tror, at de kender ham, kender han ingen. Og ingen får lov at komme tæt på ham.

Ikke før han møder Libby i en gruppe hos skolepsykologen. Lidt efter lidt finder de ud af at lægge deres vrede og sårede følelser til side og i stedet se – virkelig se – den chance for kærlighed, som ligger lige foran dem.


For at deltage i konkurrencen skal du: 
🕮 Fortælle om én ting, som du glæder dig til her til sommer
🕮 Huske at skrive din mailadresse i kommentaren også, så jeg kan komme i kontakt med dig
🕮 Have en dansk adresse, som bogen kan sendes til
🕮 Gerne følge bloggen på Bloglovin'

Konkurrencen løber til den 6. juli kl. 13.00, hvorefter jeg hurtigst muligt vil trække en vinder og sende bogen afsted.

Held og lykke og rigtig god sommer! 

13 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig rigtig meget til at holde 3 ugers ferie - i streg! Samtidig med det flytter jeg nemlig alle mine møbler og ting ind hos min kæreste, og jeg glæder mig til at vi skal bo sammen sådan officielt :)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at afslutte fem års uddannelsesforløb. Lige nu venter jeg bare på karakteren, og så står den ellers på sommer, sol og forlagsarbejde.

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig til at tage i sommerhus og nyde timevis af varme læsestunder i solen. :)
    Julie.959@Hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig til at tage på ferie og ligge i en solstol ved poolen og læse :D
    oydisjacobsen@gmail.com

    SvarSlet
  5. Glæder mig til jeg skal i sommerhus med en veninde :)

    saspigen2@live.dk

    SvarSlet
  6. Jeg glæder mig til at holde ferie, så jeg kan få læst alle de bøger jeg er bagud med ;) Og sove længe... og måske tage på en vandre tur. Tror bare jeg glæder mig til at kunne være fuldstændig spontan.

    k.vallentin@gmail.com

    SvarSlet
  7. Lyder som en dejlig bog! Jeg glæder mig til at slappe af i sommerhus, og fejre at min mands scanninger viste at der ingen kræft var mere!
    Superheltemor @ live.dk

    SvarSlet
  8. Jeg glæder mig meget - og aller mest til 2 måneders rundrejse i syd-Øst Asien, med min mand & børn;)
    Cm175@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Det lyder som en sød bog med en kær handling.
    Den krydser jeg for:-)
    Her i sommeren glæder jeg mig til at nyde det i haven med min datter og vores dyr. Lave bålmad, grillmad, spise is, køre på ture, hvile på solstolene osv.
    Ønsker dig en dejlig sommer og håber du kan nyde den i fulde drag.
    uglen3@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg glæder mig til at have tid til at lave en mase spontane ting med ungerne og så have tid til at få læst lidt bøger :)

    God sommer :)
    Camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg glæder mig til at skal have en mor-datter ferie på Mallorca i en uge med min mor, hvor vi bare skal hygge inden jeg flytter hjemmefra ❤️!

    SvarSlet
  12. Glæder mig til at holde ferie, og få læst nogle bøger :)
    jenniferolsen12@gmail.com

    SvarSlet
  13. Hm, den først kommentar gik ikke igennem. Vi prøver lige igen! :-)

    Jeg glæder mig til at få slappet af! Efter halvandet år med skole, praktik, arbejde og en hulens masse byggerod, trænger manden og jeg bare til at nyde hinandens selskab. Og det er lige præcis hvad vi har tænkt os at gøre! :-)

    carolinethomassen(a)gmail.com

    SvarSlet