fredag den 24. februar 2017

Videoblog #16: Readers Confessions tag


I dag er det blevet tid til et lille tag, der handler om lidt boglige indrømmelser. Det er hyggeligt, hurtigt (eller det kunne det have været, men I kender mig - jeg snakker meget) og hvis I har lyst til at lege med, så skal I være noget så velkomne.
Tagget hedder 'Readers Confessions' og er lavet af en tidligere booktuber, BookishCinders



Spørgsmål:
1. Have you ever damaged your own book? 
2. Have you ever damaged a borrowed book? 
3. How long does it take you to read a book? 
4. Books that you haven't finished? 
5. Hyped/popular books you didn't like? 
6. Classics you didn't enjoy? 
7. Books you bought just for the intellectual-ness of it all?
8. Any books you haven't given back? 

Er der nogle ting I kan nikke genkendende til, eller er der omvendt ting, I slet ikke kan genkende? 

7 kommentarer:

  1. Hvor er du fin i vidoen, søde Malene! Du må endelig give Det Gyldne Kompas en ny chance. Det er sådan en fantastiske trilogi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Nikoline!
      Åh, det er skam også min plan - det kan være, at jeg skal rykke den længere op i stakken. <3

      Slet
  2. Hvor er det et hyggeligt lille tag. Det tror jeg, jeg selv vil prøve at få besvaret i løbet af marts :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Dejligt - jeg vil se frem til at læse dine svar! <3

      Slet
  3. Det er sjovt, hvad man betragter som "damage". Da jeg hørte spørgsmålet tænkte jeg along the lines of at rive en side ud, krølle støvomslaget sammen eller knække ryggen. For mig er det virkelig vigtigt, at selve coveret og alt, hvad der omslutter bogens indhold er i perfekt stand. Men indeni! Indeni ophæves alle regler, haha. Jeg skriver og folder og understreger og overstreger. Indeni giver jeg los. Og det ville nogen nok betegne som "damage".

    Fedt tag, btw. Altid sjovt at høre, hvad andre har at sige!

    litcomprime.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det virkelig - jeg tænker også, at det handler om, hvor meget man selv 'skader' sine bøger.
      Jeg misunder folk som dig, der kan få sig selv til at sætte sit præg på bogen på den måde, for det gør et eller andet sted eksemplaret ganske unikt, ikke? <3

      Slet
    2. Jo, det er netop det, jeg føler og elsker ved at gøre det. Men jeg forstår helt ærligt også godt folk, der ikke kan få sig selv til det. Sådan havde jeg det også selv engang :)

      Slet