lørdag den 18. februar 2017

Gæsteblogger #5 - Luna Mørup



Jeg hedder Luna og er 28 år gammel. Jeg starter på kontoruddannelsen om et par måneder, men har gået hjemme i noget tid på grund af sygdom. Jeg ejer bogbloggen ”Lunas kaffekrog” hvor jeg anmelder bøger, snakker med forfattere og alle mulige andre boglige ting. Jeg bor i Valby sammen med min dejlige kone og vores smukke kat, Noir. Udover at lege med bøger det meste af tiden, skriver jeg mine egne romaner. Jeg har dog ikke udgivet noget endnu, og har heller ikke forsøgt på det, da jeg gerne vil have at det bliver helt perfekt før jeg forsøger på den slags. Jeg er glad for musik og spiller selv både guitar og bas, og så har jeg sunget hele mit liv. Jeg elsker at være kreativ i form af ord, men også i form af alt muligt andet, og derfor forsøger jeg at blive god til at strikke. 

Sociale medier: Blog - Facebook - Instagram


Dette gæsteblogger-tiltag, går ud på at gæstebloggeren modtager 3 ord (udvalgt med random-word-generator) og så skal skabe noget kreativt ud fra dem. Læs nærmere på det originale indlæg her og skriv endelig, hvis du har spørgsmål.

Luna fik ordene: 
· KRYSTAL – INITIAL – FORTRYLLENDE ·




Krystalhjerte

I vilde glimmereksplosioner
Foldede du dit krystalhjerte ud
Og viste mig dine mest intime hemmeligheder
For derefter at flyve bort

Du kyssede indersiden af mine øjenlåg
Inden du forlod mig
Da skrev du dine initialer
Og ridsede dem ind i min sjæl

Og det er fortryllende
Hvordan noget så levende
Kan gøre alting så fortvivlende
Da du tog afsted

For du efterlod kun mindet
De morbide rester af min sjæl
Skrevet med kulsort blæk
I dit krystalhjerte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar