lørdag den 2. januar 2016

Min måned i bøger #18

Mine store planer om at få læst utallige julebøger og historier i december måned faldt desværre lidt til jorden, midt i alt mit personlige kaos.
I stedet for læsningen, blev prioriteten at rydde lidt op i mit liv og derfor blev det ikke til mere end 5 læste bøger. 


'Nøddeknækkeren' var alt jeg havde håbet på (læs min anmeldelse her), hvorimod 'Polarekspressen' skuffede en del, med sin ikke-fyldestgørende tekst (læs mere her). 

Derudover fik jeg afsluttet 'Morika' trilogien med 'Blodets bånd', en bog jeg endnu ikke har fundet ud af, hvordan jeg har det med (faktisk vil jeg bare ikke acceptere at enden er nået) og jeg fik læst Christina Bondes nye udgivelse 'Skyggesider' - en overraskende og småskummel bog, der virkelig satte tandhjulene i mit hoved igang.
Sidst men ikke mindst læste jeg 'Sort is', der, på trods af sin tykkelse, var hurtigt læst og som både gjorde mig rastløs og nervøs undervejs. Anmeldelser af de sidste tre nævnte bøger kommer snart.

Bød årets sidste måned på nogle gode læseoplevelser hos dig? 

4 kommentarer:

  1. Hvor ærgerligt Polarekspressen skuffede. Nøddeknækkeren kunne godt lyde som noget der burde komme på TBR listen til næste jul :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det burde den virkelig - synes den er så fin. <3

      Slet
  2. Æv med Polarekspressen. Til gengæld knuselsker jeg også 'Nøddeknækkeren' – har du læst Alexandre Dumas' version? Den er altså også fantastisk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det har jeg endnu ikke, men den er på listen til næste år! <3

      Slet