onsdag den 23. december 2015

Konkurrencevinder: Min fødselsdag 2015

Først og fremmest skal der lyde et stort tak, til alle jer søde mennesker, der har skrevet tillykke og hilsner - de varmer så meget! 



Jeg har nu trukket en vinder, der har opfyldt de ganske få krav der var (den første jeg trak, havde ingen email jeg kunne kontakte denne på  - husk det nu folkens, det er så brandærgerligt ikke at få præmien, af den simple grund...), men vinderen blev søde Karina fra Reading Raindrops, som jeg også har sendt en mail til.

Bedre held næste gang til jer andre og ellers håber jeg, at I har lidt held med pakkerne under træet i morgen! Stort julekram til jer alle! <3


2 kommentarer:

  1. Stort tillykke til Karina, og en rigtig glædelig jul til dig og dine kære ❤

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde - jeg håber, at din jul har været rar. <3

      Slet