mandag den 30. november 2015

Min måned i bøger #17

November er gået hurtigere end forventet og bød på en masse skønne begivenheder her i den mørke tid. En god stak bøger fandt også vejen til mine hænder og det har bestemt været en blandet omgang af oplevelser.


Udover de 6 bøger på billedet, har jeg også læst 3 e-bøger, nemlig 'The Girl I Was Before''Never Never' og 'Never Never: Part Two'.

'Champion' af Marie Lu og 'Alt eller intet' af Nicola Yoon har uden tvivl været månedens bedste læseoplvelser - 'Champion' fordi den afsluttede en fed trilogi på bedste vis og 'Alt eller intet' fordi den både fangede mig, overraskede mig og rørte mig.

Har I læst nogle af disse bøger? Hvis ja, hvad syntes I så om dem?  

6 kommentarer:

  1. Jeg har læst "Efter Dig", og jeg synes virkelig ikke om den. Den var den komplette modsætning til "Mig før dig" og fuldstændig overflødig.

    SvarSlet
  2. Jeg har kun læst 'Efter dig' og selv om jeg var skeptisk til at starte med, så overraskede den og vandt den altså alligevel mit hjerte :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for at høre, at den overvandt nogen - mig gjorde den desværre ikke. :-)

      Slet
  3. Jeg ville have læst 'Efter dig', men efter at jeg har hørt og læst flere ikke så gode ting om romanen har jeg besluttet at vente lidt. Jeg var nu heller ikke så fortryllet af den første, men skal bestemt have læst 'Efter dig' på et tidspunkt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, god idé med at vente lidt. Jeg var desværre skuffet, men jeg elskede til gengæld også 'Mig før dig'. :-)

      Slet