lørdag den 17. oktober 2015

Readathon - følg mit læsedøgn #3

Dette indlæg vil blive opdateret løbende. 


Kl. 13.10: Nu er det snart nu! Om under én time går efterårets readathon igang og jeg har set frem til denne dag længe! Dette indlæg opdaterer jeg i løbet af de næste 24 timer og derudover er jeg også aktiv på InstagramTwitter og også en smule på Goodreads.
Rikke og jeg sidder klar i sofaen med bogstakken på bordet og dynerne over os. 
Jeg glæder mig virkelig til at følge jer alle i jeres læsedøgn - så smid eventuelt et link til hvor det kan lade sig gøre i kommentarfeltet! Rigtig god læselyst allesammen! 

Kl. 14.02: AAAH! STARTSKUDDET HAR LYDT OG NU SKAL DER LÆSES! Endnu engang kom klokkeslettet bag på mig (jeg burde snart have lært det), så jeg er en smule små-stresset, hvilket i sig selv virker fjollet!
Anyhows - jeg vil nu gå igang med min første bog, som bliver 'The Wizard of Oz' af L. Frank Baum!

Kl. 16.13: Jeg er netop blevet færdig med 'The Wizard of Oz' og hvor var det dog en fantastisk lille historie. Jeg kender den fra de forskellige film-udgaver, men at få hele historien bag med, samt de små fine illustrationer i den fine Puffin-udgave var simpelthen magisk!
Nu er det dog tid til en lille læse-pause, da Rikke og jeg skal ind til byen og se en Harry Potter koncert, spillet af Odense symfoniorkester!
Jeg håber, at I alle er kommet godt igang med jeres readathon!  




Kl. 21.00: Endelig er jeg igang igen, efter et par timer med HP-koncert, aftensmad og et afsnit af 'Once Upon A Time'! Derudover har jeg selvfølgelig også lige opdateret mig på de sociale medier (bloggene i hvert fald) for pyha, hvor var jeg langt bagud! NU er det dog tid til at snacke og til at læse 'Once Upon A Time: Red's Untold Tale' som er en bog, jeg skal fælleslæse med søde Rikke

Kl. 00.30: Tiden forsvinder virkelig - jeg kan slet ikke forstå, at halvdelen af tiden snart er gået...
Jeg er nået til det lidt overtrætte punkt på læsedøgnet, hvor alt er hyleskægt og mine kinder gør ondt af latter! Det er selvfølgelig her at slik, chokolade og sodavand er ekstra godt - for lad os da fyre mere sukker indenbords, så vi kan have det ekstra sjovt!
Jeg er lidt over halvvejs med 'Red's Untold Tale' og jeg ved ikke helt hvordan jeg har det med den endnu... Den er ganske hyggelig, men åh hvor ville jeg bare ønske, at der snart sker noget vildt og interessant i historien! Jeg krydser i hvert fald fingre for, at spændingskurven snart når et højdepunkt (lige som mit sukkerchok) og brillere ved målstregen. 


Kl. 03.12: Så blev jeg færdig med 'Red's Untold Tale' og jeg ved slet ikke hvad jeg skal mene. Jo, den var okay og hyggelig, men som jeg nævnte tidligere røg spændingskurven slet ikke opad. Eller det passer ikke, for de sidste 5-10 sider var sådan ret interessante, men det var åbenbart fordi der blev bygget op til en cliffhanger.. Jep, bogen er åbenbart den første i en serie (der måske, måske ikke, bliver skrevet videre på - who knows, not me.) og det kom virkelig bag på mig. Jeg havde forventet en stand-alone, men sidder nu med endnu en påbegyndt serie, som jeg skal vente på, at forfatteren får skrevet videre på. Anti-klimatisk much?
Åha. Anyhow. Jeg tror, at jeg vil holde en kort pause nu og så begynde på 'Miss Peregrine's Home for Peculiar Children: The Graphic Novel'

High five til I skønne læsere, der stadig holder den kørende!  



Kl. 04.53: Wauw, så gik næsten to timer med 'ingenting' lige pludselig... Men nu er der chips og dip på menuen, den næste bog er fundet frem og nu skal der læses lidt igen! 

Kl. 05.45: Ordene er begyndt at flyde rundt på serien - det er også lidt af en bedrift, når det er en graphic novel jeg er igang med.. Derfor vælger jeg at lukke øjnene et par timer - så er jeg mere klar til læsning senere idag (og til køreturen hjem igen). 
Rigtig god læsefornøjelse til jer der er igang, skal igang igen og alt sammen! 

Kl. 09.32: Så er jeg oppe igen - omend lidt senere end planen. Mine få sølle timers søvn (3 blev det vist til i alt) har nemlig besluttet sig for, at lukke lidt sygdom ind. Derfor sidder jeg nu og ømmer mig hver gang jeg synker (hvilket er tit - snacks you know) og er lidt småbitter over, at det var det, søvnen ville give mig!
Men jeg vil tage en runde rundt på de sociale medier og så vil jeg ellers vende tilbage til 'Miss Peregrines' og de lettere uhyggelige illustrationer.




Kl. 11.44: Jeg er lige blevet færdig med 'Miss Peregrines...' og jeg nød den! Jeg kunne godt lide den originale historie, men jeg må nok vove at påstå, at jeg faktisk foretrækker denne udgave, frem for den fulde udgave. Tegningerne gjorde virkelig historien mere interessant (og skræmmende) og jeg må da også indrømme, at tegningerne af 'The Hollows' freakede både Rikke og jeg ud i nat. Selvfølgelig er historien ikke nær så fyldig, men tegningerne er til gengæld fine! 
Nu vil jeg lave mig en kop varm kakao og så er den næste bog på listen 'Mig og Earl og den døende pige', som der skal læses i, indtil klokken slår 14 og Dewey's readathon endnu engang ender. 
Derudover har jeg også smidt en lille donation efter Pencils of Promise, der har en indsamling igang der hedder 'Readathon-ing for a cause', som jeg synes er fin! 



Kl. 12.35: Den varme kakao er lavet og der er tilføjet en julestok med pebermyntesmag - en vildt dejlig blanding, der i den grad gør godt i min ømme hals!
Jeg har nu fundet bogen frem og vil bruge den sidste halvanden time sammen med den - vi ses på den anden side af målstregen, søde læsere! 




Kl. 14.08: Så er læsedøgnet officielt ovre og jeg har lukket min bog sammen for nu. Jeg nåede lidt over 100 sider ind i 'Mig og Earl og den døende pige' og jeg har allerede fnist og grinet vildt meget! Jeg ser i hvert fald meget frem til, at fortsætte læsningen snarest.

Jeg fik læst 3 bøger og er påbegyndt en og er derfor endt på et sidetal der lyder på: 974. Det er mere end jeg plejer at læse - men den ene er også en graphic novel, der selvfølgelig er lidt hurtigere overstået end andre. 
Det har været et evigt hyggeligt readathon fyldt med lækre snacks, skønne læseoplevelser og en masse sjove øjeblikke med søde Rikke

Det er en utrolig træt og en småsyg Malene der takker af, så tak til alle jer der har fulgt med og også har ladet mig følge med i jeres læsedøgn. Det har været en sand fornøjelse!


123 kommentarer:

  1. Rigtig god læselyst til dig også! Jeg vil se frem til at kunne kigge forbi og følge med i dit læsedøgn, når mit eget ellers tillader det. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde søde Nadia! :D Vi skal nok få et godt døgn!

      Slet
    2. Synes også altid, man hurtigt kommer bagud med at følge de forskellige blogs; så mange! Men fedt at koncerten var god, hvilket jeg også håber, at OUAT bogen viser sig at være. Gad vide, hvilken episode I så?

      Slet
    3. Lige præcis - men også så hyggeligt! :D
      OUAT er sådan ok so far - jeg mangler bare lidt 'action', eller i hvert fald bare at der sker noget snart!
      Vi så den nyeste episode. :D

      Slet
    4. Den er også god!
      Jeg vidste faktisk ikke, at bogen skulle være del af en serie. (har set, der er andre, men ved ikke om de er i samme række eller bare standalones?) Og hvor er det ærgerligt at den ikke virkede vildt spændende, øv!

      Slet
    5. Det vidste jeg heller ikke selv. Forfatteren har i hvert fald ikke udtalt sig om noget, hvad jeg kan se af, og der er heller ikke noget at se nogen steder..

      Hvilke andre bøger er det du har set? :o

      Slet
    6. Jeg har set de her: http://www.goodreads.com/series/100232-once-upon-a-time de er nogle år gamle, men det ser ud til at det bare er tv-serien fortalt som roman og en graphic novel? Er ikke sikker.

      Slet
    7. Jo, det virker som om, at det 'bare' er serien omskrevet til bogform. :o
      Hvorimod 'Red's Untold Tale' er lidt mere 'behind the scenes' - altså uddybelse af Red's fortid/liv. :-)

      Slet
  2. Hvor er det fedt, at i sidder sammen! Jeg glæder mig rigtig meget til at følge med i begge jeres læsedøgn - og er også spændt på at se, hvad i kommer til at læse :-D Jeg sidder også selv helt klar nu!

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også bare SÅ hyggeligt at være to om døgnet! :D
      Jeg glæder mig også til at følge dit! :D

      Slet
    2. Rigtig god aften til jer! Det ser så hyggeligt ud det hele! :-D

      /www.mitbogunivers.blogspot.com

      Slet
    3. Tak og i lige måde (eller god dag, hvis du først ser dette når du vågner igen)! Vi hygger os virkelig også! :D

      Slet
    4. Hvor er det sejt, at du har holdt så længe! Jeg er selv lige vågnet og frisk på en omgang mere :-D

      /www.mitbogunivers.blogspot.com

      Slet
    5. Pyh, jeg skulle have holdt mig vågen da!

      2,5 times søvn resulterede i sygdom (hvordan det lige hænger sammen, ved jeg simpelthen ikke!). -.-

      Slet
    6. Åh, hvor er det ærgerligt! Det er desværre det der tit sker, hvis der er sygdom i kroppen og man ikke får sovet nok - kroppen gør sig selv rask mens man sover, og sover man ikke: ja, så bliver det (desværre) værre. Derfor bestræber jeg mig altid på at få 8 timer!

      Jeg håber du får læst lidt endnu trods sygdom - og god bedring! <3

      /www.mitbogunivers.blogspot.com

      Slet
    7. Lige præcis, det er en smule træls! Havde dog lidt forventet sygdom, efter en lang dag i kulden i fredags..

      Jeg nåede lidt, så det var dejligt - og tak! <3

      Slet
  3. Uuh jeg sidder også og er mega klar til at komme i gang! :)
    God læselyst :D

    SvarSlet
    Svar
    1. DET BLIVER SÅ GODT! :D I lige måde!

      Slet
    2. Uuh jeg glæder mig til at høre hvad I synes om 'Red's Untold Tale' :)

      Slet
    3. So far, so good! Lidt langsommelig - jeg håber i hvert fald, at spændingskurven går lidt opad snart! :P

      Slet
    4. Æv, håber også at spændingen stiger snart, ellers kan det blive svært at holde sig vågen jo :)

      Slet
    5. Jeg har en hyperaktiv Rikke ved min side, så helt svært bliver det vist heller ikke. :P

      Slet
    6. Haha, godt at hun kan holde dig vågen! :P

      Slet
    7. Ja, det er slet ikke så dårligt med en læse-buddy! :P

      Slet
    8. Ej, havde godt nok heller ikke lige set det komme, at 'Red's Untold Tale' var starten på en serie :/ tarveligt at spændingen først kom til sidst...
      Men det lyder som en god plan at læse en graphic novel som det næste! :)

      Slet
    9. Bestemt! Det var desværre en lidt skuffende omgang, men oh well, sådan er det jo ind i mellem!

      Slet
    10. Æv for skuffende omgang. Håber du har bedre held med den næste bog :)

      Ih, jeg måtte også overgive mig for nogle timer siden og sove lidt, men nu synes jeg bare, at jeg er endnu mere træt, så det fungerede tydeligvis ikke så godt for mig :P

      Slet
    11. Jeg er sådan set frisk nok - hvis ikke søvnen havde gjort mig syg (jeg aner ikke, hvordan det lige fungerer, men ÅH!). Det er bare SÅ typisk! -.-

      Slet
    12. Øv hvor træls :/ håber sygdommen forsvinder i løbet af dagen! Synes altid det føles værst når man lige er vågnet, så måske lidt kaffe eller te og rigelige mængder snacks kan kurere det :)

      Slet
    13. Tror desværre det er kommet for at blive, men det går okay lige nu! :-)

      Slet
    14. Det har været fantastisk at følge med i dit læsedøgn, og SÅ hyggeligt at snakke med dig undervejs! :D
      Jeg glæder mig allerede til næste readathon!

      Rigtig god bedring :)

      Slet
    15. Åh, i lige måde Karina! :D

      Og mange tak! <3

      Slet
  4. JEG GLÆDER MIG TIL AT LÆSE MED DIG! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. VI ER SØDE (og lidt tykke...) :D SNACKS <3 Aldrig gå ned på snacks.

      Slet
  5. God fornøjelse! Det er så hyggeligt, at I sidder sammen :)

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have og ja, det er evigt hyggeligt! :-)

      Slet
    2. Pas nu på, du ikke får så meget sukker, at du kan klatre rundt på væggene :D

      Jeg burde måske have spist noget - sidder og gaber noget så frygteligt!

      Slet
    3. Jeg vil nu ellers gerne være Spiderman for en dag! :')

      Pyh, ja det hjælper sukker måske lidt på! :D

      Slet
    4. Hahaha! Ja, det kunne være fedt, hvis man kunne slippe for at have den dragt på :D
      Jeg havde planer om at lave kakao i går aftes, men var alt for mæt, så jeg ender nok med en post-kakaokop her til eftermiddag - evt. mens jeg læser den sidste readathon-bog færdig :-)

      Slet
    5. Hahaha, hvad er der nu galt med dragten? :P
      Åh, det lyder heller ikke dårligt da! Tror også jeg skal have en kop mere i aften engang - det er så lækkert!

      Slet
    6. Altså, jeg ville i hvert fald ligne en forvirret sæl i den :D :D
      Tak for hyggelige opdateringer :-)

      Slet
    7. HAHAHA! Åha, ja samme her.. Måske vi bare skal gøre som du siger og droppe dragten! :P

      Slet
  6. Glædeligt læsedøgn! Og ps, jeg dør (igen) over dit krus. *Så* stjernefantastisk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Og hvor er det herligt, at du nød 'Wizard of Oz'. Bogen er så herlig!

      God tur til HP-koncert!

      Slet
    2. Mange tak! Ja, det er fint ikke? :') Jeg er også SÅ glad for det!
      Og ja, hvor var det en fin lille historie! OG HP koncerten var smuk! :')

      Slet
    3. Det er mere end fint! Helt perfekt :'D

      Og hvor er det hyggeligt med så meget slik og fælleslæsning. Jeg mangler virkelig snacks herhjemme, æv! Kvickly ASAP i morgen!

      Og det var godt, koncerten var god. Jeg har også kun hørt godt om det :')

      Slet
    4. :')

      Åha, jeg var også bange for, at vi ikke havde nok, men der kommer alligevel til at være lidt i overskud, tror jeg! :P

      Det var virkelig godt - many chills undervejs i hvert fald og så blandet med et hyggeligt skuespil, der virkelig satte lattermusklerne på prøve!

      Slet
    5. Haha, det ligner i hvert fald, at I er godt udstyret :D

      Ej, hvor lyder det fint! Også med lidt humor presset ind. Og der var ballet, right? Det er altid så smukt, synes jeg.

      Og ellers er jeg på vej i seng nu her. Jeg er *så* træt. Jeg håber, at I får en skøn læsenat – og at din næste bog måske indeholder liiidt mere spænding end den, du er i gang med at læse.

      Slet
    6. Haha, ja! Og der er endda mere 'behind the scenes'. :D

      Jo, dog kun ganske kort, men åh, hvor var de fine! Beauxbatons-pigerne er simpelthen så yndige og søde!

      Du må sove rigtig godt!

      Slet
    7. MERE? Åh, I har rigtig været gode til provianten. Jeg kunne godt lære noget af jer :'D

      De er nemlig så smadderfine i deres blå kostumer. Akkurat som dem fra bogen.

      Ej, hvor er det bare synd for dig, at du er vågnet op med ondt i halsen. Forhåbentligt forsvinder det snart igen.

      Slet
    8. Vi skulle jo så nødigt løbe tør! :D

      Det lader til, at det er kommet for at blive, men heldigvis i lidt mindre grad. Nu står der i hvert fald 'varm kakao' på programmet! <3

      Slet
    9. Det' da det!

      Varm kakao er det bedste i verden. Tak for et himmelfint læsedøgn <3

      Slet
    10. Det var lige hvad jeg havde brug for i hvert fald!
      Selv tak. <3

      Slet
  7. Rigtig god læselyst - håber, at du nyder Wizard :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - det kan du tro jeg gjorde! :-)

      Slet
    2. Grineflip når man er overtræt og på sukker kan være noget af det sjoveste :-D

      Slet
    3. Over 900 sider - wow det er godt gået! Det har været en fornøjelse at følge med :-)

      Slet
    4. Det er ikke helt dårligt, nej!
      Tak fordi du har været med hele vejen! :D

      Slet
  8. Åhh.. The Wizard of Oz vil jeg også SÅ gerne læse snart. Er spændt på at høre hvad du synes. God læselyst!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var SÅ fin! Den synes jeg helt klart, at du skal få læst! :') Tak!

      Slet
    2. Ja det bliver jeg altså virkelig nødt til. Måske en udfordring til mig selv til næste år... hmm... Sejt i har holdt jer vågen så længe!

      Slet
    3. Det kunne jo være en idé! :D Og tak!

      Slet
  9. Hahaha jeg kender godt det med at blive lidt småstresset. Det er jeg også nu, fordi jeg først kunne komme sent i gang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åha, jeg er også lidt småstresset igen, fordi at tiden forsvandt med HP-koncerten og aftensmaden. :P

      Slet
  10. Rigtig god læselyst! Jeg glæder mig til at følge med i din læsning!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det sejt, at du stadig er igang! Jeg skal vist have en lur nu her..

      Slet
    2. En lur lyder heller ikke helt dårligt da... Jeg er nået til et zombie-stadie nu her...

      Slet
    3. Åh, håber du sover sødt og får lidt ny energi og gåpåmod :-)

      Slet
    4. Hvor er du sød! Lidt energi har jeg fået og så også lidt sygdom - så det kører bare derudaf! :P

      Slet
  11. God læselyst til jer begge! :)

    SvarSlet
  12. Åh hvor fint, jeg kan huske da jeg læste Wizard of Oz første gang, og lige siden har jeg gået og spekuleret i af læse resten af bøgerne i serien.
    Glæder mig til at høre mere om din læsning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil helt sikkert også læse videre - jeg skal bare finde de rigtige udgaver. :')

      Slet
    2. God lur, og øv at Red bogen ikke levede helt op til dine forventninger, nu må jeg bare vente på anmeldelse senere.

      Slet
    3. Tak! Ja, det er jeg godt nok lidt skuffet over - men den var ikke direkte dårlig, den havde bare heller ikke så meget i sig..

      Slet
    4. Øv, men god slutspurt. Tror jeg bare vil være lidt på nettet den sidste tid og følge lidt op på andres læsning, og måske kigge lidt bøger til mig selv ;)

      Slet
    5. Tak!
      Det lyder bestemt heller ikke dårligt! Det er nok rart at nå målstregen i ro og mag (og måske med et par bøger i indkøbskurven ;) ).

      Slet
  13. Wizad of Oz er sådan en sød og fin bog - rigtig godt læsevalg :D God fornøjelse med koncerten - vi læses ved senere :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var SÅ fin! Og koncerten var virkelig smuk! :')

      Slet
  14. Åh, fint valg med "Wizard of Oz"! Jeg læste den selv som første bog for et par readathons siden, og den er nemlig perfekt som start-bog :)

    Jeg elsker også de fine Puffinbøger, og har bokssættet, hvor der dog kun er 8 af de (vistnok) 12 bøger i, men jeg regner med at få samlet de sidste :)

    Hav en skøn koncert!

    SvarSlet
    Svar
    1. Uden tvivl! Jeg nød virkelig at læse den! :')

      De er nemlig så fine! Jeg ejer kun 3 ind til videre, men vil helt sikkert have flere!

      Slet
    2. Dejligt, at I havde en god koncert - det lyder virkelig fint!
      Og så glæder jeg mig til at høre om jeres fællesbog, da jeg elsker serien :)

      Rigtig god fornøjelse!

      Slet
    3. Altså, ih.. Den er okay indtil videre, jeg mangler bare lidt spænding..

      Slet
  15. Jeg tror, at "wizard of Oz" ryger på min tbr næste readathon!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg ville være ganske fornuftigt af dig! :D

      Slet
  16. Sikke dog en smuk bogstak! Det glæder mig, at du kunne lide 'Wizard of Oz' -- den er vidunderlig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den virkelig - den var alt jeg havde håbet og forventet! :')

      Slet
    2. De efterfølgende er faktisk også rigtig gode. de kan varmt anbefales.
      Det lyder nu altså skønt med et afsnit af 'Once Upon A Time' -- det er sådan en god serie.

      Slet
    3. Åh, jeg må have opstøvet dem (gerne i en pæn udgave!) og så må de flytte ind hos mig snarest!
      Bestemt - det er efterhånden en lille tradition, at vi ser et afsnit når vi spiser. <3

      Slet
    4. Det lyder helt sikkert som en plan!
      Det er en rigtig god idé, for det er jo alligevel lidt svært at læse imens man spiser. High five for den idé!

      Slet
    5. Præcis! Og så får øjnene også en lille læsepause og vi får mulighed for at lade lidt op! :D

      Slet
    6. Ja, netop. Det kan være nødvendigt.
      Rigtig god slutspurt til dig også!

      Slet
  17. Sikke en skøn bogstak:0) Jeg troede, at jeg havde klikket mig forbi dig, meennn kan se at det har jeg ikke - altså før nu. Dejligt, at det var en skøn koncert! Rigtig god læse lyst til dig:0) Hvilken bog skal du nu i gang med?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have!
      Næste bog på listen er 'Red's Untold Tale' som jeg glæder mig MEGET til! :')

      Slet
    2. Den har jeg læst en del om. Glæder mig til, at læse hvad du syntes om bogen:0)

      Slet
    3. Den er semi god-ish, jeg mangler dog lidt, at der snart sker noget virkelig spændende (jeg er over halvvejs og så meget er der altså ikke sket endnu...). :/

      Slet
    4. Ej,øv altså... Håber at den næste du skal læse er bedre;0) God ide med lidt søvn! Jeg fik også lige et par timer - lækkert!

      Slet
    5. Ja, hvis søvnen da ikke havde gjort mig syg. :P
      Åha, men nu er jeg oppe og klar igen!

      Slet
    6. Øv - god bedring:0) Så nu er jeg klar til at hoppe under dynen! Tak for denne gang - det var hyggeligt, at følge med hos dig;0)

      Slet
    7. Mange tak!
      Åha, jeg har også overvejet om hvorvidt min dyne er for stor til at have på mens jeg kører hjem eller ej :P Det er den nok desværre... Oh well!

      Selv tak, fordi du fulgte med! :D

      Slet
  18. Kender kun alt for godt til det med læsestress lige som klokken 14 - det sker hver gang! Glæder mig til at høre om OUAT bogen er god, elsker den serie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er sådan semi-ok! Jeg håber dog lidt, at der snart sker noget spændende i den. :P

      Slet
  19. Hvor er det hyggeligt, at I læser sammen! Og åh, jeg skal altså også snart ha' læst The Wonderful Wizard of Oz :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi hygger os også gevaldigt! Det er lidt lettere at holde den kørende, når vi er to i hvert fald! :D
      Og åh ja, do it - den er så skøn!

      Slet
    2. Tak for denne gang - godt læst ;-) Og rigtig god bedring!

      Slet
    3. Selv tak - i lige måde! Og mange tak! :D

      Slet
  20. Synes altså, det virker utroligt hyggeligt, at dig og Rikke sidder sammen og læser på denne her måde :D Og det lyder helt fantastisk med HP koncerten! :D

    Fortsat god læselyst her hvor vi nærmer os anden halvdel af døgnet :O xD

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi hygger os også bare ekstremt meget! :D Og ih, ja! Den var så smuk. <3

      Tak og i lige måde! :D

      Slet
    2. Åh ha, nu sidder jeg jo her på falderebet og ærger mig over at jeg ikke også tænkte på at købe candy canes til min varme kakao. gør jeg altid til jul, synes det er sådan en lækker kombination og det ser ret så indbydende ud. Må fluks i Rema 1000 efter candy canes efter readathon er ovre!

      Jeg er virkelig spændt på at høre/læse om Mig og Ear og den døende pige. Jeg har hørt lidt til den hos flere af de amerikanske booktubers, men jeg kan ikke finde ud af, om det er en bog, jeg skal have læst.

      Slet
    3. * Earl, ofc. Jeg er ved at være lidt småtræt, haha.
      Og god bedring!

      Slet
    4. Det er virkelig SÅ lækkert! Det er længe siden jeg har slubret en kop kakao SÅ hurtigt. :D

      Indtil videre er den VIRKELIG sjov - jeg glæder mig til at læse videre i den i hvert fald!

      Mange tak! :D

      Slet
  21. Jeg synes virkelig i har kørt på! Totalt sejt! Og den lur er virkelig velfortjent! Glæder mig til at følge med når du vågner!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åha tak søde Luna - jeg venter nu stadig på det readathon, hvor det lykkedes mig at lave en all-nighter! :P

      Slet
  22. Hvor ser "Miss Peregrine.." som graphic novel superfed ud! Jeg var lidt ambivalent med bogen, så det kan være det er tegneserierne, der skal bruges til at læse resten af serien :)

    Rigtig god slutspurt! Jeg så lige filmen fra "Me, Earl and the Dying Girl" den anden dag, og det er jo en virkelig fin historie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bogen var jeg heller ikke head over heals for, men den grafiske udgave er rigtig fin! Det er som om, at tegningerne gør dét, som bogen ikke rigtigt kunne gøre for mig. :-)

      Åh, jeg vil også gerne se den, men bogen først! :D Har dog hørt at der skulle være stor forskel på bog og film i dette tilfælde! :-)

      Slet
  23. Åh, lakridskringler, læsefest og Harrry Potter melodi med orkester.. Jeg er fan på alle måder :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har også været en ganske fantastisk weekend! :D

      Slet