tirsdag den 6. oktober 2015

Readalong #1 - The Graveyard Book

“Face your life, its pain, its pleasure, leave no path untaken.”


I anledningen af den kommende allehelgenen-aften, har Rikke og jeg planlagt en lille read-along her i oktober!
Vi vil nemlig rigtig gerne læse 'The Graveyard Book' af Neil Gaiman og det kunne være virkelig (u)hyggeligt, hvis I ville læse med! 
Via hashtagget #GraveyardReads er meningen, at vi kan følge med i hinandens læsning på de forskellige sociale medier og hygge os med det allesammen (socialschmocial, much?)! 

Denne read-along starter den 15.10 og så læser vi frem til den 31.10 - helst inden det bliver mørkt og alle de uhyggelige monstre og gespenster bliver sluppet løs (vi går all-in.)! 
Der vil udover fælleslæsningen også være en lille boglig præmie til en af de, der har deltaget i vores readalong, samt brugt hashtagget.

Der hersker vist ingen tvivl om, at Gaiman er en fænomenal forfatter og jeg ser simpelthen så meget frem til at dykke ned i endnu et af hans værker.
Vi håber selvfølgelig, at I har lyst til at læse med og at I vil bidrage til den (u)hyggelige stemning alle vegne. 

14 kommentarer:

  1. Yes - jeg er med! Har lige bestilt bogen, så håber jeg, at den når at komme :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt! Vi krydser fingre! :-)

      Slet
  2. Åh, fantastisk! Jeg vil være med – omend det nok først bliver i de sene dage lige før Halloween :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor lyder det hyggeligt! :-)

      Slet
  3. Rigtig fin ide, jeg tror også jeg vil finde tid til at være, den står nemlig også på min hylde og venter. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, perfekt! Så er den jo klar til at blive læst. :-)

      Slet
  4. Det lyder som en super (u)hyggelige ide;-) Jeg hopper med på read-alongen :-)

    SvarSlet
  5. Jeg havde overvejet at læse den til readathon, men gemmer den til jeres fælleslæsning i stedet! :) så håber jeg virkelig jeg har tid til at følge med, for det falder sammen med en uge med midterms på studiet. Oh, well, lidt (u)hyggelæsning er der nok brug for! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan jo sagtens stadig læse den til readathon - der kommer intet læseskema. :-) Men hvor dejligt at du vil være med!

      Slet
  6. Åh, hvis den bare stod på min reol... den er heller ikke på hverken Mofibo eller eReolen. Må ty til det gode gamle bibliotek, og se om det kan lade sig gøre at få den hjem i tide :-)

    Og skønt initiativ - elsker readalongs!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv! Vi håber, at biblioteket er svaret - ellers synes jeg, at du skal holde øje med bloggen i morgen. ;-)

      Tak - det gør vi nemlig også! :-)

      Slet
  7. Det lyder så (u)hyggeligt :D Den er jeg med på :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt! Det er vi glade for at høre! :-)

      Slet