torsdag den 1. oktober 2015

Min måned i bøger #15

September har været rolig - men så alligevel ikke. Jeg har haft ferie stort set hele måneden og så skulle man næsten tro, at der var tid en masse læsning, men alligevel har jeg ikke fundet tiden til det.
Til gengæld har jeg brugt en masse timer på hygge og jeg har været på forskellige eventyr, blandt andet Bogbloggertræf. 

September bød på 4 læseoplevelser, som hver især har været virkelig specielle. 


'Wonder' bød mig på en følelsesladet rutsjebanetur i Augusts liv - en tur du kan læse mere om her. Hvorimod 'Natstjerne' gav mig en speciel følelse af ligegyldighed. 'Fars lille pige' tog mig med på en tur fyldt med kuldegys, som du kan læse mere om her og 'Dumplin'' gav mig energi og et smil på læben og mindede mig om, hvor uhyre vigtigt det er, at elske sig selv. 


'Dumplin'' var bogen i min Owlcrate-boks og uden tvivl den bog, jeg nød mest i denne måned. 

Hvad var din bedste læseoplevelse i september? 

6 kommentarer:

  1. Fine, fine stemningsbilleder, Malene!

    SvarSlet
  2. Skønt at 'Dumplin' var en positiv overraskelse :)
    Det er også vigtigt at finde tid til hygge og eventyr, så skidt med om man ikke får læst så meget :)

    SvarSlet
  3. Det er faktisk et godt spørgsmål... jeg synes ikke rigtig, at de bøger, jeg læste i september, var overvældende fantastiske. Blandt de bedre var dog Saga 1 og Under en strålende sol... hov! Jeg fik da læst 5. bog i Temeraire-serien - det er nok den bedste bog i september måned :-)

    Kommer der en anmeldelse af Dumplin?


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, der er desværre også nogle mindre gode måneder ind i mellem, men det er da skønt, at du trods alt godt kan komme på nogle gode læseoplevelser fra månedens løb. :-)

      Der kommer en anmeldelse i slutningen af ugen, regner jeg i hvert fald med! :-)

      Slet