søndag den 27. september 2015

Eventyrlige oplevelser #3 - Harry Potter Exhibition (Del 3)

"In dreams, we enter a world that’s entirely our own."

I sommeren 2014 satte to veninder og jeg os ind i min bil og kørte mod Sverige.
I Sverige havde de nemlig noget så magisk som en Harry Potter Exhibition og det kunne vi simpelthen ikke gå glip af!

Det var magisk og fantastisk at se alle rekvisitterne, samt få små historier med, på det headset vi gik rundt med.

Faktisk måtte vi ikke tage billeder (derfor er nogle af dem også lidt slørede/mørke), men jeg sneg mig alligevel til et par stykker (eller 50). Jeg ved ikke rigtigt hvorfor billederne aldrig nåede bloggen, men jeg vil gerne dele dem med jer nu - bedre sent end aldrig, ikke? 


Quidditch ting! 
Uniformen på Beauxbatons! 
Fineste Fawkes! 
Gryffyndor sværdet! 
Søde Stormvind! 
Dolores Umbridges latterlige regeltavler! 
Dødsregialerne! 
Voldemorts outfit, Nagini og dødsgardisternes masker! 

Det var det for denne gang - jeg håber, at I har fået en smule af den magiske følelse, som jeg fik, da jeg var afsted! 

2 kommentarer:

  1. Der er masser af den magiske følelse i billederne, ville rigtig gerne selv have oplevet det :)

    Jeg har iøvrigt nomineret dig til The Sunshine Blogger Award, hvis du har lyst til at lege med :)
    http://readingraindrops.blogspot.dk/2015/09/the-sunshine-blogger-award.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil også gerne opleve det igen - og endnu mere selvfølgelig! :')

      Tak for tagget - jeg skal se, om jeg ikke kan få lavet det snart. :D

      Slet