søndag den 13. september 2015

Eventyrlige oplevelser #2 - Harry Potter Exhibition (Del 2)

"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

I sommeren 2014 satte to veninder og jeg os ind i min bil og kørte mod Sverige.
I Sverige havde de nemlig noget så magisk som en Harry Potter Exhibition og det kunne vi simpelthen ikke gå glip af!

Det var magisk og fantastisk at se alle rekvisitterne, samt få små historier med, på det headset vi gik rundt med.

Faktisk måtte vi ikke tage billeder (derfor er nogle af dem også lidt slørede/mørke), men jeg sneg mig alligevel til et par stykker (eller 50). Jeg ved ikke rigtigt hvorfor billederne aldrig nåede bloggen, men jeg vil gerne dele dem med jer nu - bedre sent end aldrig, ikke? 

Den fede dame! 
Rons tøj (sweateren <3)! 
Hermiones ting! 
Rons ting! 
Den flyvende nøgle og de vises sten! 
Harry, Ron & Hermiones tøj fra 'Fangen fra Azkaban'! 
Aragog! 
Dobby! 

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Bestemt! Og så gennemført, på trods af, at det var en 'lille' udstilling! :')

      Slet