torsdag den 27. august 2015

Eventyrlige oplevelser #1 - Harry Potter Exhibition (Del 1)

"Where your treasure is, there will your heart be also."

I sommeren 2014 satte to veninder og jeg os ind i min bil og kørte mod Sverige.
I Sverige havde de nemlig noget så magisk som en Harry Potter Exhibition og det kunne vi simpelthen ikke gå glip af!

Det var magisk og fantastisk at se alle rekvisitterne, samt få små historier med, på det headset vi gik rundt med.

Faktisk måtte vi ikke tage billeder (derfor er nogle af dem også lidt slørede/mørke), men jeg sneg mig alligevel til et par stykker (eller 50). Jeg ved ikke rigtigt hvorfor billederne aldrig nåede bloggen, men jeg vil gerne dele dem med jer nu - bedre sent end aldrig, ikke? 

Rons seng!
Nevilles & Lunas ting! 
Parvati Patils uniform! 
Professor Snapes og Professer Slughorns ting! 
Harrys ting! 
Ting fra spådoms-timerne med Trelawney! 
Quidditch uniformer (Gryffindor, Hufflepuff & Slytherin)!
Horcruxer! 
Og selvfølgelig en masse lækkerier! 

10 kommentarer:

  1. Så flot. Du skal tage at tage til London og se Leavesden Studierne, de er endnu mere fantastiske og der er endnu mere at se! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, tro mig, det vil jeg virkelig også gerne! :')

      Slet
  2. Fedt at du fik sneget dig til at tage nogle billeder, det ser helt fantastisk ud! :)
    Jeg drømmer også om engang snart at komme til London og se Harry Potter Studios. Tror også at det er helt fantastisk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var lidt bøvlet, da der gik folk rundt og holdt øje med gæsterne, men lidt kunne lade sig gøre! :D
      Det vil jeg virkelig også gerne en dag - det ser, om muligt, endnu mere magisk ud!

      Slet
  3. Svar
    1. Bedre kan det vist ikke beskrives! :')

      Slet
  4. Next stop: London Harry Potter Studios!

    SvarSlet