onsdag den 1. juli 2015

Min måned i bøger #12

I juni flyttede jeg og bøgerne har endelig fundet vej til reolen - dog er de ikke helt sorteret på plads endnu, for åbenbart har jeg flere bøger end reolen har plads til (hvordan det er sket, ved jeg ikke helt - der var jo plads til dem inden jeg flyttede...).
Juni har selvfølgelig også været fyldt med fine bøger og jeg har endda fået læst hele 13 af slagsen!


Udover bøgerne på billedet, har jeg læst 'Dræb ikke en sangfugl''Blood Boy''Neutral Mask' og 'Career Day' som ebøger. 

Månedens mest fantastiske læseoplevelse har været 'A Court of Thorns and Roses' af Sarah J. Maas, som ganske enkelt bare tog mig med storm!
Derudover nåede historien om Jasper Dent slutningen, med 'Blood of My Blood' af Barry Lyga - hvilken der, i mine øjne, er den absolut bedste bog i serien.
Jeg forsøgte mig med Lindhardt og Ringhofs fælleslæsning af 'Dræb ikke en sangfugl' af Harper Lee - hvilket jeg åbenbart ikke dur til, fordi jeg ikke kan stoppe med at læse igen - men det var en smuk og rørende bog!

Alt i alt har juni simpelthen været evig rar og gavmild med gode bøger!

Hvilken er den absolut bedste bog, du har læst i denne måned? 


Forresten så er 24 andre søde bogbloggere og jeg blevet nomineret til en 'Råd til mere - Dream Away' award, som firmaet Mikonomi afholder. Awarden drejer sig om at inspirere læsere til det lidt billigere (og mere fantastiske) rejsemål - nemlig Bøgernes Verden. Hvis du vil, kan du klikke ind på dette link og se hvilke søde bloggere der er med, om nogen af dem inspirerer dig og eventuelt også stemme på dem! :-)

4 kommentarer:

  1. Den absolut bedste? Argh, det er svært... og dog. Det må være tredje og sidste del af 'Mistborn'-serien. Fantastisk afslutning på fantastisk serie :-)

    Og sikke en stabel du har læst! Godt gået :-)

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, jeg har godt nok kun læst 'Stålhjerte' af Sanderson, men han virker som en rigtig god forfatter! 'Mistborn' må jeg hellere få set lidt nærmere på! :)

      Wohoo! Tak! :D

      Slet
  2. Uuuuh Barry Lyga! <3 Den læste jeg også i juni, og jeg knuselskede den. Derudover læste jeg afsluttende bind i Ginger Scotts "This is Falling"-serie, som jeg også var dybt forelsket i. Og jeg ved at jeg læste et par bøger mere, som også var gode, men jeg har helt ærligt svedt dem ud. Min juni var hektisk og godt fyldt ud, og store dele af den stor lidt tåget, trods skønne dage. :S

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, jeg gruer lidt for at læse slutningen af 'This is Falling' serien - jeg vil jo ikke have det slutter! :(

      Øv, jeg håber at din juli bliver mindre hektisk! :)

      Slet