tirsdag den 14. juli 2015

Konkurrence #7: Klassisk sommer

Jeg har, som så mange andre, forelsket mig i de skønne Black Classics fra Penguin og jeg har også bestilt en lille stak hjem. De er så simple og flotte, og så er det så fint med de små historier og uddrag af de forskellige forfattere.

Jeg kunne selvfølgelig ikke nøjes med, kun at bestille til mig selv - så derfor er der også en lille stak i overskud, som 2 af mine dejlige læsere kan vinde.

Der er 7 bøger i bunken og 1. præmien er 4 af disse, hvor 2. præmien er 3 af bøgerne.



For at deltage skal du simpelthen bare smide en kommentar her på indlægget, hvor du eventuelt kan skrive en top 3 over bøger fra denne stak, som du helst kunne tænke dig at vinde. Jeg kan selvfølgelig ikke garantere, at du får din top 3 opfyldt, men hvem ved? Husk selvfølgelig at skrive din email i kommentaren, så jeg kan kontakte dig, hvis du er den heldige.

Derudover ville det være rart hvis du fulgte bloggen på Bloglovin' (der er en fin knap ude i højre side) eller eventuelt bloggens facebook side, men det er ikke et krav.

Konkurrencen løber 14 dage frem, det vil sige til d. 28 Juli kl. 12.00, hvor jeg derefter hurtigst muligt, vil trække de to heldige vindere!

Held og lykke og god sommer!

46 kommentarer:

  1. Ihh hvor en skøn giveaway. Jeg har længe tænkt på at skulle købe nogle af disse fine black classics, men har bare ikke fået det gjort endnu.
    Min top tre af de viste bøger er Anon, Austen og Poe :)

    SvarSlet
  2. De er simpelthen så fine de små bøger, og jeg har længe overvejet om jeg skulle skaffe nogle hjem.
    Min top tre må være; Austen, Poe og Andersen :)
    mhlind87@gmail.com

    SvarSlet
  3. Dickens, Poe og Anon er min top tre. Fed præmie, tak! :D
    ireneejensen@hotmail .com

    SvarSlet
  4. Sikke en dejlig giveaway! Min top tre må være Anon, Austen og Dickens. :)
    laurameyer@live.dk

    SvarSlet
  5. De er simpelthen så fine!
    Har allerede nogle af dem stående, så det ville være perfekt at føje flere til samlingen :D
    Min top tre er Dickens, Poe og H. C. Andersen :)

    karinalindxd@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Sikke en skøn give-away! Jeg er netop gået igang med at samle på dem, så det kunne da være så fedt at vinde! Min top to er Grimm og Anon, da jeg faktisk har de andre :P

    carolinethomassen@gmail.com

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Åh, de er så skønne, de små sorte bøger! Jeg har én på hylden, som savner selskab (ikke af bøger som sådan, men små sorte venner!) og en top tre i stablen er: Anon, Austen og Dickens :-)

    benteskou (a) gmail.com

    SvarSlet
  8. Min top 3 må nok blive H.C. Andersen, Grimm og Poe.

    jenniferolsen12@gmail.com

    SvarSlet
  9. Åh jeg elsker little black classics! Jeg har selv Emily Brontë og Walt Whitman.
    Mine top tre af disse syv på være Allan Edgar Poe, Jane Austen og Brothers Grimm.
    torajohannesen1234@gmail.com

    SvarSlet
  10. Åh en top 3 må være Brothers Grimm, Charles Dickens og Edgar Allan Poe (for mig at se er det de samme to? men ellers generelt, fordi jeg gerne vil prøve at læse noget mere af denne forfatter)

    eeyorenyk(snabel-a)live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du ser helt rigtigt - jeg bestilte ved en fejl en ekstra Poe, men heldigvis har jeg jo jer søde læsere at kaste den efter! :P

      Slet
  11. Ej, de er så fine de her bøger! Min top tre må nok være Dickens, Poe og Grimm (:

    celine-hein@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Uh, de ser jo alle gode ud, men en top tre må være Anon, Austen og Poe :)

    sidselbuchodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  13. Åh har længe kigget langt efter de fine små sorte uden at få gjort noget ved det. Mine top 3 er nok Edgar Allan Poe, Jane Austen og Brothers Grimm :)
    ~ boroughofbooks@gmail.com

    SvarSlet
  14. Sikke en dejligt Giveaway :0) Mine top tre er Anon, Dickens og Grimm.
    crossingjourneys@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Dejlig give-away!
    Min top tre er: Dickens, Poe og Grimm :)

    SvarSlet
  16. Sikke en skøn giveaway! Det er simpelthen sådan nogle smukke bøger, og ih, det ville være fantastisk at få fingrene i et par stykker.
    Min top tre må være, H.C. Andersen, Austin og Anon, selvom alle er virkelig skønne og ikke ville andet end pynte på boghylden. :)

    astrid.p@hotmail.dk

    SvarSlet
  17. Skønne bøger :-) Min top tre er Poe, Dickens og Austen <3

    Lolesendk@gmail.com

    SvarSlet
  18. Gode historier :) Jeg vil gerne vinde Jane austen - the beautifull cassandra, charles dickens - the great winglebury duel og Anon - Sindbad the sailor

    ditte.helbo@hotmail.dk

    SvarSlet
  19. Jeg synes at de alle sammen lyder rigtig gode og spændende :)

    SvarSlet
  20. Deltager gerne, tak :) Loui81(a)live.dk
    Top 3 er de 3 øverste :)

    SvarSlet
  21. Charles Dickens, Jane Austen og go'e gamle H.C. Andersen (man er vel fra Odense) :)

    / mariannevas@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Anons, Dickens og H.C.Andersen er min top 3.

    Kh.
    Anne-Marie ama(at)grafvika.dk

    SvarSlet
  23. Charles Dickes, Jane Austen og Edgar Allan Poe er favoritter herfra! Krydser fingre mange gange, for det her er da den fedeste konkurrence!!
    (melgaard.r@gmail.com)

    SvarSlet
  24. Det virkelig svært! The Beautifull Cassandra, jeg tror den er vildt sjov. The Tell-Tale Heart fordi den nærmest er legendarisk, og The Great Winglebury Duel af samme årsag!
    mvh Max - du har vist min mail.

    SvarSlet
  25. Sikken en skøn præmie,mine top 3 er Austen, Poe og Andersen, når man bor i Odense. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Min top 3 er H.C. Andersen, Grimm og Poe :-)

    Mvh. Tina H., tina-hauris@hotmail.com

    SvarSlet
  27. x fingre for charles Dickens, brødrene grimm og h.c.andersen
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  28. Åh de er fine :) En top 3 for mig er Brødrene Grimm, Charles Dickens og Edgar Allan Poe <3

    SvarSlet
  29. Grimm, Andersen og Dickens ville være min datters ønsker, men vi læser det vi får om vi vinder! Skøn blog og dejlig konkurrence!

    SvarSlet
  30. Rigtig lækre udgaver! Min top 3: Anon, Dickens og Grimm.

    koldfoer12 (a) hotmail.com

    SvarSlet
  31. Wauw hvor er de enkle og smukke, jeg kan godt forstå din betagelse :) jeg ville vælge Grimm, Austen og Poe. ( Og Anon hvis jeg er mega heldig, nu hvor der er to Poe ;) )

    /Kamille

    SvarSlet
  32. Min top tre, er de to af Edgar Allan Poe, samt den af H.C. Andersen <3

    Krydser alt hvad krydses kan!

    xoxo,
    Sam Madeleine Athena
    SamConradsen@live.dk

    SvarSlet
  33. Fantastisk konkurence.
    Krydser fingre. Min top 3 : Charles Darwin, Grimm og H C Andersen
    Hilsen Marianne Juhl
    Mariannejuhl@icloud.com

    SvarSlet
  34. Dickens, Poe og Anon 😍

    Landstroem@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Min top 3 er :

    Dickens, Poe & Austen <3

    XX fingre
    Ax

    SvarSlet
  36. Det ville være så dejligt at vinde :)
    Michelle-jensen89@hotmail.com

    SvarSlet
  37. De er SÅ fine!

    Jeg ville gerne vinde Austen, Anon og Dickens.

    camillamhj(a)gmail.com

    SvarSlet
  38. De er simpelthen så fine. Jeg er også begyndt at samle på dem, og derfor er min top tre "Sinbad the Sailor", "The Great Winglebury Duel" og "The Beautiful Cassandra", da de andre faktisk allerede står og pynter herhjemme. Jeg har ladet mig fortælle, at der udkommer en boks med dem alle sammen, men det er nu også meget hyggeligt at samle på dem en efter en.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov. Og min mail er idamoelmer (at) gmail (dot) com

      Slet
  39. De er så fine. Ville elske Dickens, Austen, and Anon.
    Miatilda A // aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  40. Min top 3 er: Austen, Dickens og Poe.
    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet
  41. Jeg har også købt et par for noget siden. De er så fine (og billige) :) Sikke en skøn giveaway i øvrigt. Min top tre: Andersen, Anon og Dickens. ;) Annkristinehald@gmail.com

    SvarSlet
  42. Hvor er de altså fine! Jeg tror det må være Austen, Poe og Grimm :)
    caroline-os@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Åh, de er smukke! Min toptre er altså Austen, Dickens og Andersen :)

    kh Mai / maiodgaard(a)gmail.com

    SvarSlet
  44. Sikke nogle lækre bøger. min top 3:
    1. Jane Austen The beautiful cassandre
    2. Edgar Allan Poe Tell-tale heart
    3. Brothers grimm The robber bridegroom

    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet