søndag den 10. maj 2015

Videoblog #4 - Boglige ultimatummer

Nikoline har tagget mig i bogtagget 'Bookish Would You Rather' og jeg har forsøgt at svare på spørgsmålene, selv om nogle af dem var lidt svære at svare på.

Som I kan høre er ugens ord: magisk... 

Som nævnt i videoen har jeg tagget XeniaKatja og Ann-Kristine til at svare på spørgsmålene, men det kunne da være super fint hvis flere af jer derude vil lege med! Det behøver som sagt ikke at være video, bare hvadend I føler for - det kunne i hvert fald være rigtig sjovt, at se og høre jeres svar på disse spørgsmål.


Videoen ryger nok også ind på www.bog-vlog.dk, hvor der kan findes mange andre skønne videoer også.


Vil du helst: 
- Udelukkende læse trilogier eller læse enkeltstående bøger? 
- Udelukkende læse bøger af mandlige forfattere eller kvindelige forfattere? 
- Udelukkende købe bøger hos boghandlere eller hos online forhandlere? 
- Have at alle bøger bliver filmatiseret som film eller som TV-serier? 
- Læse fem sider om dagen eller fem bøger om ugen? 
- Være en professionel boganmelder eller en professionel forfatter? 
- Udelukkende læse dine tyve yndlingsbøger igen og igen eller læse nye bøger og aldrig genlæse noget, du havde læst før? 
- Være en bibliotekar eller en boghandler? 
- Udelukkende læse bøger fra din favoritgenre eller læse bøger fra alle genrer undtagen din yndlingsgenre? 
- Udelukkende læse fysiske bøger eller e-bøger?



12 kommentarer:

  1. Du er altså så sød at høre og se på. Særligt din slutning er skæg. Jeg er vild med det! Og hvor var du hurtigt til at føre tagget videre - high five!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - det er jeg da glad for! :D
      Haha, ja dit tag fangede mig på en dag uden planer og så kunne jeg jo lige så godt give det et forsøg. :)

      Slet
  2. Dine videoer er altså virkelig så skønne. Jeg elsker, at du flere gange virker lidt som om, du føler dig mega akavet. Det fungerer i hvert fald efter min mening ret godt, da det får dig til at virke meget nede på jorden, og som om du sidder og snakker direkte til lige præcis mig :)

    Jeg har forresten selv besvaret tagget tilbage i september sidste år - jeg ved dog ikke helt, om jeg stadig er helt enig med alle mine svar (ja, man kan jo ændre mening ret hurtigt), men du kan se, hvad jeg svarede her: www.boghjoernet.dk/would-you-rather-bookish-edition

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg føler mig virkelig også akavet! Jeg tror aldrig jeg bliver helt vant til at snakke til et kamera.. Meeen så længe læserne synes det fungerer, så går det jo nok! :)

      Hvor fint - det vil jeg da tjekke ud. :D

      Slet
  3. Hvor er det en skøn video :D Man får helt lyst til selv at sig ud i at lave videoer. Men det er detsvære for grænseoverskeden for mig.

    Det er forresten nogle rigtige fine svar, der er mange af dem jeg er enig i. Blandet andet den med Udelukkende købe bøger hos boghandlere eller hos online forhandlere?, Udelukkende læse dine tyve yndlingsbøger igen og igen eller læse nye bøger og aldrig genlæse noget, du havde læst før? og Udelukkende læse bøger fra din favoritgenre eller læse bøger fra alle genrer undtagen din yndlingsgenre?

    Jeg håber at ud har haft en god weekend :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, tak! :D

      Det er også rigtigt grænseoverskridende for mig, men jeg tror simpelthen bare det handler om at springe ud i det og så at finde noget at tale om, som man også selv føler er interessant - ellers bliver det hurtigt kedeligt for både blogger og læser. :)

      Måske du skulle prøve at svare på spørgsmålene også? Du behøver jo ikke at gøre det på video, hvis ikke du er tryg ved det - men måske som et ganske normalt indlæg? Jeg ville i hvert fald gerne høre dine svar, også! :)

      Mange tak og i lige måde! :D

      Slet
    2. Det er det nok :) Det kan være at jeg gør det på et eller andet tidspunkt.Jeg har overvejet lidt at lave Marry, Kiss, Cliff! Book Tag. Da jeg tænkte at det kunne være sjovt at lave det. Men nu må vi se, lige nu nyder jeg bare jeres videoer.

      Jeg kunne godt finde på at gøre det. Jeg skal til jylland i den her uge, så det bliver først i næste uge. Og du skal være velkommen til at læse det :P

      Mange tak :D

      Slet
    3. Det lyder da spændende! :) Jeg vil i hvert fald gerne se det, hvis du beslutter dig for at lave det! :)

      Det vil jeg gøre, hvis du får lavet indlægget! :) Rigtig god tur.

      Slet
  4. Åh, hvor hyggeligt og fint! :D Jeg er vild med dine videoblogs, og jeg er vild med, at du lavede tagget :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :D
      Det er fedt, at du fik pustet lidt liv i tagget igen - mere af det! :D

      Slet