onsdag den 8. april 2015

Videoblog #1 - Hjerteknusende bogslutninger

Bogslutninger der knuste vores hjerter

Søde Rikke fra Flyv med mig har hevet mig ind i videoverdenen med en video af hende, jeg og et par hjerteknusende bøger (og min dobbelthage).
Jeg håber, at I kan bære over med min akavethed og at I kan lide videoen! 



Jeg ved godt, at det kan virke lidt som om, at videoen er én stor reklame for Kleenex, men det er det ikke i dette tilfælde - det er bare en masse sørgelige slutninger!
Til gengæld ryger videoen også ind på siden www.bog-vlog.dk, der sætter fokus på #bøgerduvildelemedandre - og heartbreak eller ej, så er bøgerne i videoen altså nogle vi gerne vil dele med jer.

Fortæl endelig hvilke bøger der knuste jeres hjerter! 

4 kommentarer:

  1. En rigtig fin video :) Jeg har kun læst et par stykker af dem i nævner, hvor Looking for Alaska er den ene. Jeg fældede også tårer til denne bog, hvilket overraskede mig, da det ikke var en bog jeg havde regnet med ville være så følelsesladet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :)
      'Looking for Alaska' dog også bare en uventet drejning der kom virkelig overraskende og netop, det var ikke en man forventede ville ramme sådan. Godt, at vi ikke er de eneste der havde det sådan. :)

      Slet
  2. Åh, ja! Jeg begik den samme fejl med 'Me Before You'. Jeg troede vitterligt, at det bare var en candyfloss hyggebog, og nøj, hvor tog jeg fejl! Åh! For at gøre ondt værre læste jeg den lige efter, jeg havde læst 'The Fault in Our Stars'. Der var mange bogtårer i streg.

    Skøn, skøn, skøn video!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, du har da også lige valgt to kæmpe kleenex-krævere i træk! Skønne bøger begge to, men nøj hvor tog Jojo godt nok røven på mig med 'Me Before You'!
      Og mange tak! :)

      Slet