mandag den 6. april 2015

Nyt på reolen #16

“I was always going to the bookcase for another sip of the divine specific.”


I løbet af den sidste måneds tid er min bogsamling steget med 11 bøger.
Jeg var overrasket over at se, at de fleste nyankomne bøger var anmeldereksemplarer - jeg har åbenbart slet ikke købt så mange bøger i den forgængende måned (thats about to change - readathon here I come...). Ikke desto mindre er det en skøn stak jeg har måtte finde plads til i reolen og jeg har faktisk også allerede læst 8 af dem (de fleste med stor fornøjelse). 

Jeg har modtaget "Sådan ser lykken ud" til anmeldelse af Plusbog.dk
"Legend", "Revolution", "Skyggernes bog", "Skyggeporten" og "Rent Blod" har jeg modtaget til anmeldelse fra de repræsentative forlag.

"Djævelens Lærling" vandt jeg via facebooksiden Den Store Djævlekrig.

Og så har jeg endnu engang gjort brug af Saxos plusmedlemskab og har denne gang købt "Stay with me", "Trust in me", "Silver Shadows" og "The Ruby Circle".

Hvad med dig - har du nogle nye skønne tilføjelser til din reol? 

4 kommentarer:

  1. Skøn stak bøger til reolen og hvor er det fedt at de allerede har læst de 8 af dem. Jeg synes altid, der går for langt tid inden jeg får tid til at læse nye bøger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det plejer der normalt også at gå ved mig, men jeg tror det er fordi det mest er anmeldereksemplarer og dem får jeg altid læst hurtigst muligt. :)

      Slet
  2. Skøn skøn bogstak at kunne tilføje reolerne. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa! Vi kan godt lide nye bøger! :D

      Slet