torsdag den 30. april 2015

Min måned i bøger #10

April har været rodet og til tider uoverskuelig. Læsningen har ikke været prioriteret højt, men det har alligevel lykkedes mig at læse 13 bøger. Forårets readathon hjalp lidt på det og jeg blev mindet om, netop hvorfor jeg holder så meget af, at forsvinde ind i de forskellige historier.


Udover bøgerne vist på billedet, har jeg også læst Eyes Turned Skyward som e-bog.
Det har været en god blanding af anmeldereksemplarer, et forsøg på at nå mit mål om Mount TBR (det går lidt sløvt) og nogle bøger bestilt hjem til sidste weekends readathon.
Alt i alt er jeg ganske tilfreds med månedens bøger og der har været nogle absolut fantastiske læseoplevelser i mellem.

Især John Stenbecks "The Pearl" og selvfølgelig gensynet med Alice og hendes eventyrland har været nogle dejlige oplevelser! 

Har I læst noget skønt i april? 

2 kommentarer:

  1. Det er da ret godt gået :-)
    Jeg fik læst 'Unwind'-serien færdig - en ganske glimrende ungdomsserie i en ret dyster verden, ligesom jeg endelig kom i gang med The Sandman-serien og nød at læse 'Alt det vi ikke ser'. Ret blandede bøger - men alle gode :-)

    Mvh.
    Den lille Bogblog - www.denlillebogblog.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. :)
      Det er da også fint at det er lidt blandede bøger du har gang i - så er der jo lidt til hvert humør. :)

      Slet