torsdag den 5. februar 2015

Nyt på reolen #14

“Collect books, even if you don’t plan on reading them right away. Nothing is more important than an unread library.”

Kan vi ikke bare blive enige om, at jeg lever efter det citat? Det var jo meningen, at jeg skulle læse en masse af mine ulæste på reolen, ikke tilføje flere!
Selvfølgelig er det ikke allesammen bøger, jeg har været ude og hapse, men.. Åh.


Serien Rosekrigene var en jeg vandt ved Nikoline i en af hendes advents-konkurrencer.
Kan du holde på en hemmelighed? modtog jeg af Forlaget Iris, efter de havde haft en lodtrækning om bogen på deres facebookside og Den som tøver (Terra Nova #1) er et anmeldereksemplar fra Gyldendal.

Den bestøvlede kat & RumleskaftTommelise & RapunzelAskepot & Tornerose og Prinsessen på ærten & Hyrdinden og skorstensfejeren, fandt jeg i Kvickly og jeg kunne slet ikke få mig selv til at gå fra dem.
Ved samme Kvickly tur fandt jeg også Eighty Days Rød til kun 20 kr. Jeg var ikke synderligt begejstret for den første bog i serien, men da jeg kun manglede den tredje og sidste bog på reolen, kunne jeg godt ofre den tyver.
Derudover har jeg også købt Fanget af digLassieLassie kommer hjem og Du er ikke alene.

Ialt 14 bøger har altså fundet sin vej til mine reoler, siden jeg sidst gjorde status!
Mon ikke jeg bliver nød til at investere i en bogreol mere snart? Jeg er i hvert fald nået til et svært niveau i Tetris efterhånden! 



6 kommentarer:

  1. Tetris er også vigtigt at være god til; det holder hjernen skarp! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, ja det er jo det, det gør! :D

      Slet
  2. Der er mange dejlige bøger at gå i gang med ;) Altså de der tilbud til 20 og 40 kr. dem falder jeg også for, det er jo ingenting for en bog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Bestemt!
      Og nej det er det nemlig ikke, men det er også de småkøb jeg ender med at købe mig fattig i, tror jeg. :D

      Slet
  3. Åh hvor ser det dejligt ud! Jeg elsker de søde små eventyrsbøger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg synes også de er rigtig fine! :)

      Slet