mandag den 15. december 2014

Konkurrencevinder: 3. søndag i advent

Denne uges vinder af advents gaven er: Sandra, der svarede følgende:



Hvilken julemad, er din absolut favorit? Er det konfekt eller juleanden? Eller er det mon noget helt andet? 
De brune kartofler er min favorit, men herhjemme er vi også begyndt at have amarena kirsebær i stedet for den almindelige kirsebærsovs, og det er helt klart en ny favorit også! Haps :D

Sovsen. Sovsen og sukkerkartoflerne (snollertofler(brune kartofler)), er mine egne absolutte favoritter. Vi kan lige så godt smide kartoffelchipsne oveni, for de skal da dyppes i sovsen. Nogle år lykkedes det hele bedre end andre og når det gør, så svæver jeg på den skønneste madsky! I kan lige så godt bare kalde mig Madglade Malene fra nu af! ;)

Tak til alle der har deltaget denne uge og husk at bloggen og jeg (for ja, min blog er sin egen person) afholder den sidste advents konkurrence for i år på søndag d. 21. december og jeg håber, at I alle vil tune ind til den sidste snert af magisk julehygge! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar