mandag den 8. december 2014

Konkurrencevinder: 2. søndag i advent

Vinderen af årets anden advents gave er: Louise Hede som svarede følgende:



Hvilken julesang er din favorit? Hvilken får dig til at synge og danse? 

Det er total kliche, men jeg elsker altså Last Christmas! Jeg bliver aldrig træt af den! 

Det kan jeg altså godt forstå - det er en ret skøn sang! Min egen farvorit er: "Sådan en dag i december" sunget af Sofie Lassen Kalke, i julekalenderen "Brødrende Mortensens jul". Både julekalenderen og sangene derfra, har jeg hørt og set mindst hundrede gange og jeg venter stadig tålmodigt på, at den bliver vist i fjernsynet igen (på trods af, at jeg har den på dvd).

Jeg håber, at I alle vil deltage igen på søndag d. 14. december, hvor I igen har mulighed for at vinde en lille gave. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar