tirsdag den 9. december 2014

Konkurrence #4: Min fødselsdag '14


Maaaaleeene har fødselsdag og det har hun jo, for det er idag! Maleeeene har fødselsdag og det har hun jo idaaag. Og høøøør nu her, hvordan vi vende sider vil og høøør nu her HVORDAN VI VENDER SIDERRR! 
... Jeg er ikke helt sikker på hvordan man kan synge den lyd, uden at det lyder som om man flænser bøger levende.. Men I kender den! 

Jeg er lige blevet et helt år ældre, på én dag - det sgu magisk. *Hurraaa*

Selvom december er smækfyldt med giveaways i forvejen, har jeg altså sørget for at I kan vinde: It's Kind of a Funny Story, en bog jeg ikke selv har læst, men jeg har set filmen og var virkelig underholdt.



For at deltage skal du simpelthen bare følge bloggen på bloglovin' og kommentere indlægget her med hvad end du har lyst til (det kan være en sang, en dyrelyd, en joke - I don't know. Bare giv den gas!).

Husk at skriv din email, så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder.

Konkurrencen løber til d. 29. december kl. 12.00 og jeg vil derefter trække vinderen hurtigst muligt!

13 kommentarer:

  1. Idag er det PONYs fødselsdag! Hip hurra <3 <3 <3

    SvarSlet
  2. STORT tillykke med fødselsdagen! Det er hårdt at blive ældre ;)

    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med fødselsdagen!! :D

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen, jeg håber du bliver forkælet udover alle grænser :o)

    bnbach@mail.dk

    SvarSlet
  5. Fantastisk sang! Den må vi få indført! Og så stort tillykke da! :D
    Synes også filmen er hylende morsom! :D Så jeg krydser fingre!

    ireneejensen@ hotmail.com

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med dagen herfra - håber din dag har været skøn med søde mennesker og kage :) Jeg har hverken læst bogen eller set filmen, så vil meget gerne være med :)
    Annkristinehald@gmail.com

    SvarSlet
  7. Mind mig ikke om fødselsdage! I need babies!!!
    Tillykke med dagen:D

    woman.who.reads@gmail.com

    SvarSlet
  8. Expecto patronum!
    Tillykke med dagen.

    Livsen11@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Vælger at gå med en joke jeg hørte fra en kunde den ene dag: "hvorfor er japanerne så vilde med den lille ja frue?" "fordi hun er halvt kvinde, halvt sushi ��"
    Tillykke din steg!
    Svirkus@live.dk

    SvarSlet
  10. HIHI DU ER EN SØD MUS JO, kæmpe kys!

    Rikkestavski@gmail.com

    SvarSlet
  11. Oh no, jeg er alt for forsinket! :( Men TILLYKKE med fødselsdagen! Det må egentlig være ganske fantastisk, at have fødselsdag i december - så står den både på klejner og lagkage. Det lyder bestemt ikke dårligt :D Jeg håber du havde en skøn, skøn dag :)

    (Og btw, så ville jeg ikke have været alt for sent ude, hvis bare min telefon ville virke! Af en eller anden grund, kan jeg aldrig smide en kommentar fra min mobil herinde hos dig. Don't know why?)

    carina.vinther@hotmail.com

    SvarSlet
  12. TILLYKKE med fødselsdagen. :D Lidt forsinket, men bedre sent end aldrig, som man siger. ;)

    (Og jeg ejer allerede bogen, så deltager ikke - Ville bare sige tillykke :P)

    SvarSlet