mandag den 20. oktober 2014

Nyt på reolen #11


En lettere slidt Malene efter Read-a-Thon, køretur mod det Sønderjyske og børnefødselsdag! 

Jeg var i forbindelse med Dewey's Read-a-Thon i Odense, da jeg skulle læse igennem hos søde Rikke. Om fredagen læssede vi af hos hende og kørte ned til centrum for, at tjekke Harry Potter festivallen ud. Efter at have mødt enhjørninger, set hvordan man lavet trylledrik, drukket Poly-juice og skjult os for Dementorer, skulle vi selvfølgelig lige ind og kigge i Bog & Idé. Der havde de som altid en masse skønne bøger og jeg gik da også derfra med Robin Hood af Henry Gilbert og The Great Gatsby af F. Scott Fitzgerald.
Søde Rikke havde nogle bøger hun ikke ville have og fra den stak fik jeg nuppet Shadow Souls af L.J. Smith (jeg fik også The Fury & The Reunion i en ny og flot version, men da jeg allerede ejede den (bare ikke i en mere brugt udgave), har jeg valgt ikke at vise den frem). Sidst, men ikke mindst har jeg modtaget Som en tikken under huden som anmeldereksemplar af Høst & Søn.
Endnu en lille bunke lækre bøger til mine reoler, men mit bogkøbbehov er langt fra tilfredsstillet! Det er ikke nemt, kan I vel nok se.

6 kommentarer:

  1. Glæd dig til The Great Gatsby. Den er fantastisk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg virkelig også! :) Jeg gemmer den dog til en dag, der har den helt rette stemning.

      Slet
  2. Bliver ens bogkøbebehov nogensinde tilfredsstillet. Jeg synes i hvert fald altid, mit er der - uanset hvor mange bøger, jeg lige har købt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror det egentligt ikke! Jeg går altid og håber på at vinde en million kroner i lotto, så jeg kan købe en masse bøger (og en eller anden dag begynder jeg at spille lotto, så jeg rent faktisk har en chance)! ;)

      Slet
  3. Åh, 'The Great Gatsby' <3 Enestående bog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, så mange har givet mig de søde suk over bogen, så nu kan jeg jo snart ikke vente med, at læse den! <3

      Slet