onsdag den 1. oktober 2014

Min måned i bøger #3

September måned endte ud i tolv læste skønheder, hvilket jeg selv synes er mange, men det hænger nok sammen med en masse nye bøger og en del lange arbejdsnætter! 




Disse elleve flotte bøger i papirform og så en enkelt: "Amy and Rogers Epic Detour," der blev læst via kindle-appen.
Der har været grædende, grinende, nervøse, romantiske, skræmte og lettere hede øjeblikke blandt månedens læste og jeg må sige at det alle og enhver var nogle ganske fantastiske bøger! 
Jeg synes også, at det er sjovt at se tilbage og se hvor få fantasy bøger jeg læser for tiden, hvor contemporary fylder mere end det har gjort før..

Hvis jeg skulle vælge én bog, der i denne måned har gjort størst indtryk, kan jeg uden tvivl sige at det har været If You Find Me, som jeg også har anmeldt hér

Jeg håber, at jeres måned har været fyldt med lige så vidunderlige bøger! 




2 kommentarer:

  1. Åh, fantastisk fine bogbilleder! :) Jeg er så vild med Stephanie Perkins-bøgerne - så yndige, når de står sammen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig vældig fine og farverige! Skøn skøn serie :)

      Slet