onsdag den 24. september 2014

Nyt på reolen #9

"There is no friend as loyal as a book."





Jeg har været så ufattelig heldig at vinde et signeret eksemplar af Pernille Vørs' Spillet om Sirenen, som den søde Postdame kom med idag!
Det skulle være en erotisk fortælling og af hvad jeg har kunne læse mig frem til, skulle bogen være det danske svar på E.L. James' Fifty Shades of Grey, som jeg ganske enkelt var helt tosset med! Så jeg glæder mig virkelig til at læse om Catharina og Ian og mon ikke der kommer en anmeldelse op på bloggen, når jeg er nået så vidt? 





4 kommentarer:

  1. Jeg er også ret spændt på at læse den, jeg var ikke heelt så vild med Fifty shades of grey, på grund af sproget, så jeg ser virkelig frem til at give denne bog en chance :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig godt nok til at høre din mening så! :)

      Slet
  2. Den lyder virkelig god! Jeg glæder mig meget til at høre din mening om den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh! Ja jeg er virkelig også spændt på at læse den! :)

      Slet