torsdag den 31. oktober 2013

Nyt på reolen #3

...I always find the one book I wanted - and then three more I hadn't known I wanted."





Du er endelig faldet i søvn , efter endnu en af de søvnløse nat. *DIIIINGDOOOONG* Du vågner med et sæt, kan mærke i mundvigen at du har savlet.. "Hvem fanden er det nu" tænker du.. Skynder dig at hive en trøje over hovedet og farer ud til døren, irriteret og træt.. Du åbner døren og bliver mødt at det smukkeste syn længe. Du ser slet ikke postbuddet, du begynder bare stille at savle igen - nu over den flotte pakke manden står med: "Amazon" står der på den.. Du skynder dig at skrive under og når knap nok at lukke hoveddøren igen, før du er ved at rive pakken op. Det er underligt, du ved jo hvad der er i den, men det er stadig med spænding og glæde du åbner den - en pakke fyldt med bøger KUN til dig, bedre kan en dag jo ikke starte! 


Amazon, jeg ELSKER dig! Ikke nok med billige bøger og stort udvalg, nej så er de hurtigere til at afsende og få afleveret end de selv beregner når købet bliver gennemført.


Denne omgang blev det til Beastley og A kiss in time af Alex Flinn. Jeg har set filmen til "Beastley" hvilket vel sagtens kan beskrives som en ny moderne version af Skønheden og Udyret. (Må indrømme at jeg aldrig har set Skønheden og Udyret, men har en fornemmelse af hvad den handler om.)
Sea of monsters & Titan's curse som er bog 2 & 3 i Percy Jackson serien af Rick Riordan røg også med i kurven, efter at have fået læst 1'eren tidligere på ugen og efter at være blevet forelsket i historien.
Efter at have set Alex Pettyfer være hammer lækker i filmen, måtte jeg da selvfølgelig også eje I am number four og The power of six hvilke er de første 2 bøger i serien "The Lorien Legacies" af Pittacus Lore.
Julie Kagawas Iron traitor udkom her for et par dage siden og den har jeg gået og ventet på siden jeg læste "Lost Prince" som er den første bog i serien kaldet "The Iron Fey: Call of the Forgotten." Jeg er fuldstændig tosset med Julies Fey univers. Hvis ikke du har læst dem endnu og er til fantasy og feer, så prøv at give dem en chance! 
The truth about forever af Sarah Dessen er en af de bøger jeg altid i sidste øjeblik ender med at hive med i købet, oftest fordi de er under "Others who bought, also looked at..." eller hvad der nu står. Jeg har dog hørt meget om Sarah, så det bliver spændende at se om hun er noget for mig. 

Jeg vil nu sætte noget lækkert musik på og begynde at bladre og forsvinde ind i et nyt univers! 


4 kommentarer:

  1. <3 Amazon og bøger. Du beskriver det så perfekt. Det er det bedste. Amazonpakke = lykkepakke.

    Og sikke nogle fine bøger, du har fået hjem i denne omgang! Jeg vil så gerne snart få læst Beastly!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også vildt tilfreds med min "månedens bogpakke."
      Beastly er jeg også meget spændt på, men får en anelse dårlig samvittighed når der rent faktisk står på selve coveret af bogen at den skal læses, før den bliver set.. Ups!

      Slet
  2. Jeg elsker også Amazon! Når pakken kommer frem, har jeg typisk glemt, at jeg havde bestilt bøger, og så er det lidt som at få en gave. Lidt som mit postbud sagde engang, han var en sød fyr, der ikke snakkede helt så godt dansk, og derfor sagde "Jeg har en gave til dig."

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh jeg kan slet ikke få tanken ud af hovedet, når der er bøger på vej til mig!
      Ordet gave er en meget god beskrivelse! For det er det jo bestemt: en gave til dig fra dig selv.

      Slet